Karbiuratoriai ir dalys

Rodomi 1–9 produktai - viso yra 29

Benzininio pjūklo karbiuratorius tiesiogiai įtakoja variklio sklandų darbą ir tuo pačiu darbo greitį ir kokybę. Jo užduotis – maišyti kurą su oru tinkamu santykių tam kad variklis galėtų veikti tolygiai.

Dažniausiai medžio pjovimo įrankių karbiuratorių bėdos susijusios su nešvarumais per laiką susikaupusiais jo viduje.

Viena dažniausių karbiuratorių problemų – degimo produktų degėsiais, liekanomis, nešvarumais užsikimšęs karbiuratorius kai su kuru maišomas netinkamas tepalas arba maišoma netinkamu santykiu – tepalo pilant “iš akies” t.y. per daug. Vidinės karbiuratoriais detalės intensyviai eksploatuojant taip pat dėvisi greičiau. Galbūt niekuomet nesusimąstėte ir visuomet palikdavote benzinino pjūklo bakelyje kuro kai nenaudojate, tai klaidinga praktika. Taip yra todėl kad benzino sudėtyje esantis etanolis garuoja ir susimaišęs su deguonimi padengia karbiuratoriaus vidų plėvele kuri vėliau nuo karščio svyla ir apneša variklio vidų degėsiais. Taip pat gali pasitaikyti ir retesnių mechaninių karbiuratoriaus gedimų kai sulūžta nekokybiška, brokuota detalė – spyruoklė, varžtelis ar kitoks tvirtinimo elementas.

Jei esate ūkiškas, mėgstate remontuoti techniką, išvalyti karbiuratorių ar pakeisti jo detales tikrai galite pats. Visas reikalingas dalis galite užsisakyti čia, prekiaujame Briggs&Stratton, Honda, Zongshen, Wacker karbiuratoriais, jų remonto komplektais ir atskiromis dalimis. Tarpinės, kolektoriai, izoliatoriai, pompelės, šlangutės, dalys naujos kartos ir senesniems grandininių pjūklų varikliams.

Prieš atliekant bet kokius grandininio pjūklo remonto darbus būtina išleisti kurą iš bakelio. Nuėmus apsauginį dangtelį, išsukite žvakę, išimkite oro filtrą ir jo rėmelį po kuriuo slepiasi karbiuratorius. Atsukus tvirtinimo varžtus nuimkite karbiuratorių nuo variklio prieš tai atjungę kuro tiekimo žarnelę. Išardę karbiuratorių atidžiai patikrinkite detales ir identifikuokite gedimą, pakeiskite susidėvėjusias, sulūžusias detales naujomis. Karbiuratoriaus vidų išvalykite specialiu karbiuratoriams skirtu purškikliu kurį nusipirksite parduotuvėje, leiskite išdžiūti, galite tam panaudoti ir suspausto oro srovę.

Suremontavus karbiuratorių reikia iš naujo sureguliuoti oro ir degalų patekimo sklendes tam kad variklis dirbtų efektyviai – ekonomiškai naudotų kurą ir tiektų gamintojo deleguotą galią. Esant per daug “riebiam” kuro mišiniui pjūklas skleis dūmus, tai reiškia kad variklis pilnai nesunaudoja tiekiamo kuro, jei kuras “liesas” pjūklas negalės dirbti visa jėga, ne taip žvitriai reaguos į apsukų padidinimą ir tai gali sukelti kitus gedimus ateityje.